2013. szeptember 6., péntek

Közérdekű közlemény! Jobb ha elolvasod...

Hiiiii babes!

Tudom, hogy elég régen jelentkeztem utoljára, amit sajnálok is. Sajnálom, hogy mindig azt  mondom, hogy "mostantól rendesen jönnek a részek blablablablablabla...". Sajnálom, de próbálom ilyenkor magamat is meggyőzni, hogy "igen, a következőt gyorsan össze hozom, és lesz is értelme!", de valahogy sosem bírom megírni.
Már jó ideje írom, és alig vannak olvasok, az elején azért nem panaszkodtam, mert tudom, hogy az elején elég mákosnak -és tehetséges írónak- kell lenni, hogy egyből +20 rendszeres olvasód legyen és részenként 10-20 komment. És ez, hogy alig kapok vissza jelzést, elvette a kedvem. Igazából már nem is írom olyan lelkesen a részeket, sőt...eléggé elment a kedvem ettől a blogtól!
Az elején egy csomót hibáztam, nem volt elég össze szedett a történet, nagyon elhúztam, még napestig sorolhatnám a hibákat, de legyen elég annyi, hogy nem vagyok ezzel az egésszel megelégedve amit csináltam. Ezért most hivatalosan is úgy döntöttem, ezt a blogom bejezem! Kész, vége, ennyi volt.
Sajnálom!
Tényleg sajnálom, hisz ez volt az első blogom és szerettem/szeretem, de már nincs meg bennem a lelkesedés iránta. Meg ötletem sincs, ami elég nagy probléma, ha már blogot írok.
Van két másik blog, amin szorgoskodom, de mivel idén elég durva évem lesz, a kosárlabda miatt, na meg persze a tanulás is fontos blablabla, ezért ott sem lesznek túl sűrűn részek, de próbálkozom, ahogy csak tudok! Itt volna az egyik; ez egy Hope nevű lányról szól, de a többit olvassátok el a blogon. KATT!
A másik pedig Juliette Frewen és Harry Styles gyerekkori barátságát írja le, az elején...Erre pedig ide KATT!
Még egyszer tényleg nagyon sajnálom, de így alakult. Ha ez a sztorim tetszett, kérlek olvass bele a másik kettőbe, azokat ígérem nem hagyom abba! Az más kérdés, hogy milyen gyakran lesznek részek...
I'm really sorry!! Love&Hug Szasza xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése